Hocam kusura bakma ama inan ki okurken sana çok kızdım. İnşallah umduğun gibi sonuç alırsın
Sana tavsiyem, yanında akıl hocan veya dikkate aldığın biri ile bu tür işlerde beraber gidip görüşme yapın. En azından hatadan dönme payın olur.
Senlik suç yok bence, adam zemini çok güzel kurmuş avını bekliyor, dindir tövbedir düzeldim filan bunların ticarette yeri yok
r10'da büyük *********** ! İcralik Oldum YARDIM!
150
●11.194
- 11-02-2021, 12:28:22Hocam hiç düşünemedim ilkte annesiyle kendiyle ve işin düzgün gitmesiyle kandırdıEvteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 13:08:00geçmiş olsun.
bir atasözü var ve ticaret ortamında çok kullanılıyor (elin ..... le gerdeğe girilmez diye)
sizin olay birazda ona benzemiş.
ortada çok kuvvetli güven ve resmi bir sözleşme olmadıktan sonra bu tür (xml - sen sipariş al bana gönder ben müşteriye malı göndereyim sen stok derdine girme ben senin adına stok tutarım) olaylar er geç patlıyor. bu forumda da gördük haberlerde de gördük. o nedenle malı alacan. koyacan yada mal müşteriye ulaşacak sonra sen parayı gönderecen. (böyle bir durumdada mal sahibi tongaya gelebilir) o nedenle işleri resmi yapmak banka kanalı ile teminat mektubu almak ve vermek gerekiyor. küçük işler için bu bayağı bir masraf ama sonucu itibariyle gevence almış oluyorsunuz. - 12-02-2021, 09:06:12Çok geçmiş olsun , maalesef din sömürüsü çok yapılıyor. Umarım bir çare bulursun
- 12-02-2021, 10:53:49rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesağolun, alıcı taraf aşırı iyi niyetli olduğundan anlaştık mal göndererek çözücezz ardından onların avukatına vekalet vereceğim o adamın peşine düşeceğiztugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2021, 10:55:49düşün hocam allah kitap diyip dolandırmak neymiş görsünlimosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle