geçmiş olsun.

bir atasözü var ve ticaret ortamında çok kullanılıyor (elin ..... le gerdeğe girilmez diye)
sizin olay birazda ona benzemiş.

ortada çok kuvvetli güven ve resmi bir sözleşme olmadıktan sonra bu tür (xml - sen sipariş al bana gönder ben müşteriye malı göndereyim sen stok derdine girme ben senin adına stok tutarım) olaylar er geç patlıyor. bu forumda da gördük haberlerde de gördük. o nedenle malı alacan. koyacan yada mal müşteriye ulaşacak sonra sen parayı gönderecen. (böyle bir durumdada mal sahibi tongaya gelebilir) o nedenle işleri resmi yapmak banka kanalı ile teminat mektubu almak ve vermek gerekiyor. küçük işler için bu bayağı bir masraf ama sonucu itibariyle gevence almış oluyorsunuz.