• 11-02-2021, 12:16:13
    Hocam kusura bakma ama inan ki okurken sana çok kızdım. İnşallah umduğun gibi sonuç alırsın

    Sana tavsiyem, yanında akıl hocan veya dikkate aldığın biri ile bu tür işlerde beraber gidip görüşme yapın. En azından hatadan dönme payın olur.

    Senlik suç yok bence, adam zemini çok güzel kurmuş avını bekliyor, dindir tövbedir düzeldim filan bunların ticarette yeri yok
  • 11-02-2021, 12:28:22
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakma ama inan ki okurken sana çok kızdım. İnşallah umduğun gibi sonuç alırsın

    Sana tavsiyem, yanında akıl hocan veya dikkate aldığın biri ile bu tür işlerde beraber gidip görüşme yapın. En azından hatadan dönme payın olur.

    Senlik suç yok bence, adam zemini çok güzel kurmuş avını bekliyor, dindir tövbedir düzeldim filan bunların ticarette yeri yok
    Hocam hiç düşünemedim ilkte annesiyle kendiyle ve işin düzgün gitmesiyle kandırdı
  • 11-02-2021, 13:08:00
    geçmiş olsun.

    bir atasözü var ve ticaret ortamında çok kullanılıyor (elin ..... le gerdeğe girilmez diye)
    sizin olay birazda ona benzemiş.

    ortada çok kuvvetli güven ve resmi bir sözleşme olmadıktan sonra bu tür (xml - sen sipariş al bana gönder ben müşteriye malı göndereyim sen stok derdine girme ben senin adına stok tutarım) olaylar er geç patlıyor. bu forumda da gördük haberlerde de gördük. o nedenle malı alacan. koyacan yada mal müşteriye ulaşacak sonra sen parayı gönderecen. (böyle bir durumdada mal sahibi tongaya gelebilir) o nedenle işleri resmi yapmak banka kanalı ile teminat mektubu almak ve vermek gerekiyor. küçük işler için bu bayağı bir masraf ama sonucu itibariyle gevence almış oluyorsunuz.
  • 11-02-2021, 16:43:35
    Umarım başınız ağırmaz benimde benzer bir olay başıma geldi. Daha sonuç belli değil.
  • 11-02-2021, 21:30:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bunu bence şikayet bölümünden yazıp tekrardan atın daha açıklayıcı bir şekilde umarım sorununuz çözülür.
  • 12-02-2021, 03:28:27
    Geçmiş olsun hocam inşallah cezasını çeker
  • 12-02-2021, 09:06:12
    Çok geçmiş olsun , maalesef din sömürüsü çok yapılıyor. Umarım bir çare bulursun
  • 12-02-2021, 10:53:49
    rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam inşallah cezasını çeker
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun , maalesef din sömürüsü çok yapılıyor. Umarım bir çare bulursun
    sağolun, alıcı taraf aşırı iyi niyetli olduğundan anlaştık mal göndererek çözücezz ardından onların avukatına vekalet vereceğim o adamın peşine düşeceğiz
  • 12-02-2021, 10:55:49
    limosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolun, alıcı taraf aşırı iyi niyetli olduğundan anlaştık mal göndererek çözücezz ardından onların avukatına vekalet vereceğim o adamın peşine düşeceğiz
    düşün hocam allah kitap diyip dolandırmak neymiş görsün