• 11-02-2021, 09:53:02
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Ülkemiz, milletimiz ve islam alemine hayırlar getirir inşallah kararlar ...
  • 11-02-2021, 10:01:27
    #20
    24 saattir bekliyoruz
  • 11-02-2021, 11:16:13
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son 3 aydır hep bi müjde deniliyor.

    Neler oluyor acaba ülkede dünyada bir haberiz.

    Yandaş medya ve onun kontrollü mualiflerinin yazanelerinin yeri belli. Gerçekte neler oluyor bilmiyoruz.
  • 11-02-2021, 18:49:59
    #22
    Herzaman millet uzaya gidiyor biz ne ile uğraşıyoruz derler.
    Artık onuda diyemeyeceksiniz galiba.
  • 11-02-2021, 18:57:28
    #23
    Üyeliği durduruldu
    bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herzaman millet uzaya gidiyor biz ne ile uğraşıyoruz derler.
    Artık onuda diyemeyeceksiniz galiba.
    Onu uzaya giderken söyleyeceksin zeki kardeş, oturduğun yerden sallarken değil.

    Acaba millet sizin bu projelere niye inanmıyor, daha önce defalarca masal anlattığınızı bildiği için olabilir mi? En son saab dan bi kaporta almıştınız kaç milyon euro gitmişti 50 mi? Noldu o proje bi anlatsana dinleyelim.? Tank motoru nerdeydi sahi 2017 de üretim başlıyordu o nerede, yolcu uçağı... sayalım mı daha.
  • 11-02-2021, 20:42:05
    #24
    Ülke dibe vurmuş, kaliteli işler de yapılsa artık dalga konusu oluyor. Yalancı çoban hikayesine döndü olay, kurt gerçekten sürüye dadansa da kimse inanmayacak. Tek çare yeni çoban bulmak
  • 12-02-2021, 08:14:47
    #25
    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu uzaya giderken söyleyeceksin zeki kardeş, oturduğun yerden sallarken değil.

    Acaba millet sizin bu projelere niye inanmıyor, daha önce defalarca masal anlattığınızı bildiği için olabilir mi? En son saab dan bi kaporta almıştınız kaç milyon euro gitmişti 50 mi? Noldu o proje bi anlatsana dinleyelim.? Tank motoru nerdeydi sahi 2017 de üretim başlıyordu o nerede, yolcu uçağı... sayalım mı daha.
    Uzaya gidilsede senin kafandakiler yine beğenmeyecek, yine aşağılayarak konuşacaksınız.
    Zeki kardeş diyerek çip kadar beyninle laf aoktuğunu sanıyorsun. Tabiki bende senin olmayan beynine laf söylerdim ama boşa gidecek.
    Hükümet yanlısı değilim ama yapılan iyi şeyleri görmezden gelemem. İha, siha, kendi silahımız, kendi tanklarımız, helikopterler, bunlarda kullanılan kendi yazılımlarımız, araba yapılması için gösterilen çaba ilerleme. Bunları görmezden gelmem.
    iyi şeyler desteklemelisin
    Kötü bir şeyde ise sesini çıkarmalısın.
    Sanmıyorum ama umarım anlamışsındır!
    Güzel kardeşim.
  • 12-02-2021, 08:28:24
    #26
    bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaya gidilsede senin kafandakiler yine beğenmeyecek, yine aşağılayarak konuşacaksınız.
    Zeki kardeş diyerek çip kadar beyninle laf aoktuğunu sanıyorsun. Tabiki bende senin olmayan beynine laf söylerdim ama boşa gidecek.
    Hükümet yanlısı değilim ama yapılan iyi şeyleri görmezden gelemem. İha, siha, kendi silahımız, kendi tanklarımız, helikopterler, bunlarda kullanılan kendi yazılımlarımız, araba yapılması için gösterilen çaba ilerleme. Bunları görmezden gelmem.
    iyi şeyler desteklemelisin
    Kötü bir şeyde ise sesini çıkarmalısın.
    Sanmıyorum ama umarım anlamışsındır!
    Güzel kardeşim.
    Katılıyorum ama 38 milyon TL bütçeyle gerçekçi gelmiyor. NASA'da çalışan Türkler yılda $150-200.000'dan daha fazla maaş alıyolardır, orada da bir şeyler öğrendiklerini düşünürsek ve bir tanesinin maaşının 1.4 M TL olduğunu düşünürsek yıllık. Ya uzay departmanımız 27 kişiden oluşacak ama başka hiçbir şey için bütçe yetmeyecek ya da üniversiteden yeni mezun uzay mühendisleriyle tekerleği tekrardan icat etmeye çalışacağız.

    1 Milyar TL bütçesi olsaydı, acaba gerçekten bir yatırım yapılıyor mu, bir şeyler yapabilir miyiz derdik. Ha o zaman da birileri o para daha önemli yerlere harcanabilir miydi diye sorabilirlerdi, sormakta haklı olurlardı ama en azından uzay programı var diye dalga geçilmezdi.
  • 12-02-2021, 08:45:57
    #27
    Luklesin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum ama 38 milyon TL bütçeyle gerçekçi gelmiyor. NASA'da çalışan Türkler yılda $150-200.000'dan daha fazla maaş alıyolardır, orada da bir şeyler öğrendiklerini düşünürsek ve bir tanesinin maaşının 1.4 M TL olduğunu düşünürsek yıllık. Ya uzay departmanımız 27 kişiden oluşacak ama başka hiçbir şey için bütçe yetmeyecek ya da üniversiteden yeni mezun uzay mühendisleriyle tekerleği tekrardan icat etmeye çalışacağız.

    1 Milyar TL bütçesi olsaydı, acaba gerçekten bir yatırım yapılıyor mu, bir şeyler yapabilir miyiz derdik. Ha o zaman da birileri o para daha önemli yerlere harcanabilir miydi diye sorabilirlerdi, sormakta haklı olurlardı ama en azından uzay programı var diye dalga geçilmezdi.
    Gerçekten haklısınız. Ama bu başlangıç olabilir. Zamanla yatırım bütçe artabilir. İnşallah başarılı olabilirler.