Luklesin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum ama 38 milyon TL bütçeyle gerçekçi gelmiyor. NASA'da çalışan Türkler yılda $150-200.000'dan daha fazla maaş alıyolardır, orada da bir şeyler öğrendiklerini düşünürsek ve bir tanesinin maaşının 1.4 M TL olduğunu düşünürsek yıllık. Ya uzay departmanımız 27 kişiden oluşacak ama başka hiçbir şey için bütçe yetmeyecek ya da üniversiteden yeni mezun uzay mühendisleriyle tekerleği tekrardan icat etmeye çalışacağız.

1 Milyar TL bütçesi olsaydı, acaba gerçekten bir yatırım yapılıyor mu, bir şeyler yapabilir miyiz derdik. Ha o zaman da birileri o para daha önemli yerlere harcanabilir miydi diye sorabilirlerdi, sormakta haklı olurlardı ama en azından uzay programı var diye dalga geçilmezdi.
Gerçekten haklısınız. Ama bu başlangıç olabilir. Zamanla yatırım bütçe artabilir. İnşallah başarılı olabilirler.