Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu uzaya giderken söyleyeceksin zeki kardeş, oturduğun yerden sallarken değil.

Acaba millet sizin bu projelere niye inanmıyor, daha önce defalarca masal anlattığınızı bildiği için olabilir mi? En son saab dan bi kaporta almıştınız kaç milyon euro gitmişti 50 mi? Noldu o proje bi anlatsana dinleyelim.? Tank motoru nerdeydi sahi 2017 de üretim başlıyordu o nerede, yolcu uçağı... sayalım mı daha.
Uzaya gidilsede senin kafandakiler yine beğenmeyecek, yine aşağılayarak konuşacaksınız.
Zeki kardeş diyerek çip kadar beyninle laf aoktuğunu sanıyorsun. Tabiki bende senin olmayan beynine laf söylerdim ama boşa gidecek.
Hükümet yanlısı değilim ama yapılan iyi şeyleri görmezden gelemem. İha, siha, kendi silahımız, kendi tanklarımız, helikopterler, bunlarda kullanılan kendi yazılımlarımız, araba yapılması için gösterilen çaba ilerleme. Bunları görmezden gelmem.
iyi şeyler desteklemelisin
Kötü bir şeyde ise sesini çıkarmalısın.
Sanmıyorum ama umarım anlamışsındır!
Güzel kardeşim.