• 08-02-2021, 04:17:50
    #1
    Arkadaşlar öncellikle merhaba 2015 yılında iş kazası geçirdim 5 günlük işciydim sigorta başlangıcım yapılmıştı 05.11.2015 ' de olay tarihi 10.11.2015 mahlum olay ne yazıkkı hasarlı olarak bitti geçirmiş olduğum metan gazı zehirlenmesinde epilepsi hastalığı bıraktı , bilirkişi falan kusur raporları çıktı , %90 fabrika suçlu olarak sizlere bilgisi olan ve forumda Avukatlık mesleğini yürüten arkadaşlara soruyorum sürekli dosya bir yerlerden evrak beklemekte SSK , Adli Tıp gibi aslında son süreçlere girdik şuana kadar mahkemeden her hangi bir para almadım veya talep etmedim , 10.02.2021 Çarşamba günü ara karar duruşmam var biliyorum ki evrak eksikliğinden dolayı duruşma ilerki zamana atılacak bu esnada MAHKEME'den ara talep para isteyebilir miyim ? Nasıl istersem hakim onaya gider tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlardan tavsiye almak istiyorum...
  • 08-02-2021, 04:24:16
    #2
    Hocam anladığım kadarıyla kendi avukatınız yok. Öncelikle baroya başvurup adli yardım talebinde bulunun maddi durumunuz yoksa. Avukat olmadan bu işler sürekli ertelenir de durur.
  • 08-02-2021, 04:25:39
    #3
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anladığım kadarıyla kendi avukatınız yok. Öncelikle baroya başvurup adli yardım talebinde bulunun maddi durumunuz yoksa. Avukat olmadan bu işler sürekli ertelenir de durur.
    Hocam avukatım var fakat süreç şöyle avukat talep istemesiyle dava sahibinin arasında istemesinde çok fark var hakim bazen insiyatif ve kendi görüşlerine göre ilerlediği için.
  • 08-02-2021, 06:03:17
    #4
    bu açılan dava ceza davası mı yoksa tazminat davası mı, avukatınız yardımcı olacaktır. sizin iş gücü kaybınıza yönelik, bu kalıcı hastalığa yönelik olarak bir tazminat talep edildi mi bir hesaplama yapıldı mı?