İş kazası mahkeme gecikmesi !
3
●96
- 08-02-2021, 04:17:50Arkadaşlar öncellikle merhaba 2015 yılında iş kazası geçirdim 5 günlük işciydim sigorta başlangıcım yapılmıştı 05.11.2015 ' de olay tarihi 10.11.2015 mahlum olay ne yazıkkı hasarlı olarak bitti geçirmiş olduğum metan gazı zehirlenmesinde epilepsi hastalığı bıraktı , bilirkişi falan kusur raporları çıktı , %90 fabrika suçlu olarak sizlere bilgisi olan ve forumda Avukatlık mesleğini yürüten arkadaşlara soruyorum sürekli dosya bir yerlerden evrak beklemekte SSK , Adli Tıp gibi aslında son süreçlere girdik şuana kadar mahkemeden her hangi bir para almadım veya talep etmedim , 10.02.2021 Çarşamba günü ara karar duruşmam var biliyorum ki evrak eksikliğinden dolayı duruşma ilerki zamana atılacak bu esnada MAHKEME'den ara talep para isteyebilir miyim ? Nasıl istersem hakim onaya gider tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlardan tavsiye almak istiyorum...
- 08-02-2021, 04:25:39Hocam avukatım var fakat süreç şöyle avukat talep istemesiyle dava sahibinin arasında istemesinde çok fark var hakim bazen insiyatif ve kendi görüşlerine göre ilerlediği için.imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle