Arkadaşlar öncellikle merhaba 2015 yılında iş kazası geçirdim 5 günlük işciydim sigorta başlangıcım yapılmıştı 05.11.2015 ' de olay tarihi 10.11.2015 mahlum olay ne yazıkkı hasarlı olarak bitti geçirmiş olduğum metan gazı zehirlenmesinde epilepsi hastalığı bıraktı , bilirkişi falan kusur raporları çıktı , %90 fabrika suçlu olarak sizlere bilgisi olan ve forumda Avukatlık mesleğini yürüten arkadaşlara soruyorum sürekli dosya bir yerlerden evrak beklemekte SSK , Adli Tıp gibi aslında son süreçlere girdik şuana kadar mahkemeden her hangi bir para almadım veya talep etmedim , 10.02.2021 Çarşamba günü ara karar duruşmam var biliyorum ki evrak eksikliğinden dolayı duruşma ilerki zamana atılacak bu esnada MAHKEME'den ara talep para isteyebilir miyim ? Nasıl istersem hakim onaya gider tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlardan tavsiye almak istiyorum...