Hocam anladığım kadarıyla kendi avukatınız yok. Öncelikle baroya başvurup adli yardım talebinde bulunun maddi durumunuz yoksa. Avukat olmadan bu işler sürekli ertelenir de durur.
Hocam avukatım var fakat süreç şöyle avukat talep istemesiyle dava sahibinin arasında istemesinde çok fark var hakim bazen insiyatif ve kendi görüşlerine göre ilerlediği için.