• 05-02-2021, 18:39:16
    #1
    Bir taraf diğer tarafı terörist, hain olarak görüyor. Diğer taraf ise karşı tarafı çomar, koyun olarak tabirlendiriyor. Ama gerçek şu ki ülkenin insanı her geçen gün kutuplaşıyor. Bir sağ sol cinayeti işlenmediği kaldı. Halbuki hepimiz bu vatanın evladıyız. Gerçekten çok üzülüyorum. Bu duruma bir çözüm bulamayacak mıyız?
  • 05-02-2021, 18:41:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kafalar uyuşmuyor hocam çözüm zor. çok kutuplaştırıldık. toparlaması 20-30 sene
  • 05-02-2021, 18:41:35
    #3
    Dört çakalın ülkeyi bölmeye çalışma stratejisi . Yemez bu millet rahat ol.
  • 05-02-2021, 18:42:03
    #4
    Çok zor. Allah sonumuzu hayırlı etsin
  • 05-02-2021, 18:45:24
    #5
    Bence bizim ülke hiç bir zaman bir birlik olmamıştır. Büyük savaşlarda belki bir birlik olmuştur ama o kadar harici zıtlık.
    Asya ve Avrupa'nın arasında bir köprü olmanın ve kültürel çeşitliliklerin zorlukları bu işte.

    Bize Bu ülkeyi birleştirecek birisi lazım harici çok zor.