Bir taraf diğer tarafı terörist, hain olarak görüyor. Diğer taraf ise karşı tarafı çomar, koyun olarak tabirlendiriyor. Ama gerçek şu ki ülkenin insanı her geçen gün kutuplaşıyor. Bir sağ sol cinayeti işlenmediği kaldı. Halbuki hepimiz bu vatanın evladıyız. Gerçekten çok üzülüyorum. Bu duruma bir çözüm bulamayacak mıyız?