Bence bizim ülke hiç bir zaman bir birlik olmamıştır. Büyük savaşlarda belki bir birlik olmuştur ama o kadar harici zıtlık.
Asya ve Avrupa'nın arasında bir köprü olmanın ve kültürel çeşitliliklerin zorlukları bu işte.
Bize Bu ülkeyi birleştirecek birisi lazım harici çok zor.