• 05-02-2021, 12:05:11
    #1
    Arkadaşlar muammadayım.

    Tayin durumum var. Şuan oturduğumuz ev kendi ailemin. Eşim ısrarla atandığımız yerden ev alalım istiyor. Kiraya çıktık mı ev almak zor olur, aldık aldık kafasında. Köşede 70 binlik altın, arabayı satıp alacağım 100 bin nakit ve oturduğumuz evden gelecek ortalama 2000 kira geliri. Gerisini kredi çekicem. Ben ise şuanlık kiraya çıkmak ve bi kaç yıl sonra acele etmeden ev alma taraftarıyım.

    Altın bu kadar düşmüşken ve faiz artmışken ev almak mantıklı gelmiyor. Baktığım evler 450-500 bin civarı. Ev almak istesem bile Kısa süre içerisinde aradığım evi de bulamayabilirim. Kafam karışık.
  • 05-02-2021, 12:05:56
    #2
    1-2 yıl içerisinde ev fiyatlarının artacağınıda düşünün hocam.
  • 05-02-2021, 12:13:49
    #3
    Atacağınız yerde ömür boyu kalma düşünceniz varsa alın.

    5 yıl kadar kalırız sonra başka şehre gideriz düşünüyorsanız gerek yok.
  • 05-02-2021, 12:14:44
    #4
    tayyin çıktıgınız yerde artık devamlımı kalcaksınız geçici süremi artık başka tayin olayı yoksa kalıcı olcaksanız nakit paranıza gore almak daha mantıklı
  • 05-02-2021, 12:15:36
    #5
    ev fiyatları yaz olmadan yine yükselir.
    ne kadar erken alırsanız o kadar iyi düşüncesindeyim.
    tabi karar sizin.
  • 05-02-2021, 12:15:40
    #6
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Altın dip seviyede. Kesinlikle böyle bir iş yapmayın..
  • 05-02-2021, 12:18:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    altın dip seviyede diyenler daha da düşmeyeceğini nereden biliyor.
    ama ev ve araba fiyatlarının düşeceğini sanmıyorum. Sonuçta maliyetleri var.
    Faiz ve kira giderini hesaplayarak bütçenize göre karar vermelisiniz.

    mal almak her zaman iyidir.
  • 05-02-2021, 12:24:10
    #8
    Altın düşük, faiz çok yüksek. Şahsen ben almazdım.
  • 05-02-2021, 12:27:50
    #9
    Bence 2 yılda kalacak olsanız ev alın, ev fiyatı düşmüyor maalesef. Bugün 100'e aldığın ev 1 yıl sonrasında 130 oluyor. Başka yere gideceğiniz zaman hem kiraya vereceğiniz paradan kar etmiş olursunuz,hem de evi aldığınızın bir tık üstüne satarsanız ordan kar edersiniz. Bu zamanda gücün varsa kirada oturmak boşa para kaybıdır. Hayatta hiç bir karşılığı yok maalesef.