Arkadaşlar muammadayım.
Tayin durumum var. Şuan oturduğumuz ev kendi ailemin. Eşim ısrarla atandığımız yerden ev alalım istiyor. Kiraya çıktık mı ev almak zor olur, aldık aldık kafasında. Köşede 70 binlik altın, arabayı satıp alacağım 100 bin nakit ve oturduğumuz evden gelecek ortalama 2000 kira geliri. Gerisini kredi çekicem. Ben ise şuanlık kiraya çıkmak ve bi kaç yıl sonra acele etmeden ev alma taraftarıyım.
Altın bu kadar düşmüşken ve faiz artmışken ev almak mantıklı gelmiyor. Baktığım evler 450-500 bin civarı. Ev almak istesem bile Kısa süre içerisinde aradığım evi de bulamayabilirim. Kafam karışık.