Bence 2 yılda kalacak olsanız ev alın, ev fiyatı düşmüyor maalesef. Bugün 100'e aldığın ev 1 yıl sonrasında 130 oluyor. Başka yere gideceğiniz zaman hem kiraya vereceğiniz paradan kar etmiş olursunuz,hem de evi aldığınızın bir tık üstüne satarsanız ordan kar edersiniz. Bu zamanda gücün varsa kirada oturmak boşa para kaybıdır. Hayatta hiç bir karşılığı yok maalesef.