R10 SANSÜR niye atıyor olabilir? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 SANSÜR niye atıyor olabilir?
41
●
2.128
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 SANSÜR niye atıyor olabilir?
1
2
3
4
5
05-02-2021, 19:56:36
#37
bilgicinitr
Deneme kаdriye
05-02-2021, 20:06:13
#38
Teksen_06
*******
05-02-2021, 21:37:24
#39
Misafir
Vindicta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en mantıksız bulduğum sansürlenmiş kelimede: d*landırıcı.
Test: ***********
biri senin ismini yazıp *********** yazdığını düşün o zaman
05-02-2021, 22:16:48
#40
hk0nline
*******
Gerçekten sansür atıyor niye acaba
06-02-2021, 00:33:24
#41
turgutsahin
kаdriye
06-02-2021, 00:35:19
#42
turgutsahin
Vindicta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
en mantıksız bulduğum sansürlenmiş kelimede: d*landırıcı.
Test: ***********
doIandırıcı
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler