R10 SANSÜR niye atıyor olabilir? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 SANSÜR niye atıyor olabilir?
41
●
2.128
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 SANSÜR niye atıyor olabilir?
1
2
3
4
5
05-02-2021, 04:23:03
#19
Kaan
Yıllar önce isim tescil firma yetkilisi kanuni durumlar vardı diye hatırlıyorum
05-02-2021, 04:32:21
#20
ahmetkucukonder
Bi ara Sanalika diye oyun vardı orada da "Allah" demek yasaktı
05-02-2021, 04:33:51
#21
Kei
Bu haberden sonra k@driye adı r10 üyelerinin güvenliği yüzünden yasaklandı
05-02-2021, 04:33:53
#22
KORKUSUZEMRE
Üyeliği durduruldu
******* 🙂
05-02-2021, 04:36:22
#23
tesbuto
Üyeliği durduruldu
Kei adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu haberden sonra k@driye adı r10 üyelerinin güvenliği yüzünden yasaklandı
bune kusacam az kaldı
ilginç
05-02-2021, 05:59:20
#24
Vianim
Üyeliği durduruldu
Test edelim: *******
05-02-2021, 07:47:51
#25
ipekBilisim
05-02-2021, 12:08:54
#26
Granny
deneme KADRlYE
05-02-2021, 13:39:15
#27
kalipsotr
Denemek istiyorum.
*********** *******
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler