• 03-02-2021, 20:16:53
    #10
    Hayatımdan 3,19 dk çaldığınız için teşekkürler.
  • 03-02-2021, 20:17:20
    #11
    Orijinali daha başarılı. Yine de elinize sağlık.
  • 03-02-2021, 20:19:19
    #12
    Herkesin'de belirttiği gibi sol taraf olmamış. Her şey bir yana kırmızı renk orada hiç uymamış.
  • 03-02-2021, 20:19:30
    #13
    Beğenmedim üstad. Daha iyisini yapmalısın.
  • 03-02-2021, 20:20:08
    #14
    emrekurumaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam menünün sol tarafı daha güzel olabilirdi.
    Evet, katılıyorum hocam. Teşekkürler

    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sol taraf kötü olmuş onun dışında sorun yok


    yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğe saygı duyarım ama Sol taraf ekleme yapmışsınız o da açıkcası güzel olmamış
    Hocam videosa var aslında ekleme değil önce sol tarafı yapıyorum. Ama daha iyi olabilirmiş.

    heyecan401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gayet başarılı 👍
    teşekkürler.

    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sefer olmamış...
    Her zaman olmuyor hocam demek ki. Özellikle zaten hali hazırda iyi olan bir şeyi değiştirmek nadiren olumlu etki yaratır. Maksat videoda nasıl yapılır ''speed art'' içeriği çıksın. Teşekkür ederim yorumun için.




    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımdan 3,19 dk çaldığınız için teşekkürler.
    Kim arkadaşa bu videoyu zorla izlettiyse ve kim videoyu kapatmaması ve sonuna kadar izlemesi için zorladıysa zamanını geri versin. Büyük günah bakın!

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin'de belirttiği gibi sol taraf olmamış. Her şey bir yana kırmızı renk orada hiç uymamış.
    Evet hocam, göz yoruyor.

    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orijinali daha başarılı. Yine de elinize sağlık.
    Özellikle zaten hali hazırda iyi olan bir şeyi değiştirmek nadiren olumlu etki yaratır. demiştim yukarıda katılıyorum hocam hak veriyorum teşekkürler. Muhtemelen Orijinal halini bir ekip uzun saatler boyunca düşünüp tasarlamıştır.


    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beğenmedim üstad. Daha iyisini yapmalısın.
    Eyvallah hocam Daima daha iyisi için çalışmak lazım.
  • 03-02-2021, 20:22:08
    #15
    Allahaşkına artık tasarlama, bu kadar yeterli bence
  • 03-02-2021, 20:27:09
    #16
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Kim arkadaşa bu videoyu zorla izlettiyse ve kim videoyu kapatmaması ve sonuna kadar izlemesi için zorladıysa zamanını geri versin. Büyük günah bakın!

    Komik misin? Yeniden tasarladığım dediğin hiçbir tasarım eskisinden iyiyi bırak yakınından geçmiyor. Birde bunu video haliyle paylaşıyorsun. Olumsuz yorum gelincede atara kalkıyorsun. Kullandığın font bile ofsayt iken kendini geliştirme konusunda daha çok fırın ekmek yemen gerekiyor. Göz sağlığım için konularına bir daha girmeyeceğim.
  • 03-02-2021, 20:35:24
    #17
    Arayüzünün yeniden tasarlanmaya ihtiyacı olan siteler/markalar için yapsan çok daha verimli olur bence. Belki beğenilir bile, neden olmasın.
  • 03-02-2021, 20:40:04
    #18
    Netflix değil de, Exxen'in tasarıma ihtiyacı var.