Hocam menünün sol tarafı daha güzel olabilirdi.
Evet, katılıyorum hocam. Teşekkürler
sol taraf kötü olmuş onun dışında sorun yok
Emeğe saygı duyarım ama Sol taraf ekleme yapmışsınız o da açıkcası güzel olmamış
Hocam videosa var aslında ekleme değil önce sol tarafı yapıyorum. Ama daha iyi olabilirmiş.
teşekkürler.
Her zaman olmuyor hocam demek ki. Özellikle zaten hali hazırda iyi olan bir şeyi değiştirmek nadiren olumlu etki yaratır. Maksat videoda nasıl yapılır ''speed art'' içeriği çıksın. Teşekkür ederim yorumun için.
Hayatımdan 3,19 dk çaldığınız için teşekkürler.
Kim arkadaşa bu videoyu zorla izlettiyse ve kim videoyu kapatmaması ve sonuna kadar izlemesi için zorladıysa zamanını geri versin. Büyük günah bakın!
Herkesin'de belirttiği gibi sol taraf olmamış. Her şey bir yana kırmızı renk orada hiç uymamış.
Evet hocam, göz yoruyor.
Orijinali daha başarılı. Yine de elinize sağlık.
Özellikle zaten hali hazırda iyi olan bir şeyi değiştirmek nadiren olumlu etki yaratır. demiştim yukarıda katılıyorum hocam hak veriyorum
teşekkürler. Muhtemelen Orijinal halini bir ekip uzun saatler boyunca düşünüp tasarlamıştır.
Beğenmedim üstad. Daha iyisini yapmalısın.
Eyvallah hocam

Daima daha iyisi için çalışmak lazım.