emrekurumaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam menünün sol tarafı daha güzel olabilirdi.
Evet, katılıyorum hocam. Teşekkürler

Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sol taraf kötü olmuş onun dışında sorun yok


yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğe saygı duyarım ama Sol taraf ekleme yapmışsınız o da açıkcası güzel olmamış
Hocam videosa var aslında ekleme değil önce sol tarafı yapıyorum. Ama daha iyi olabilirmiş.

heyecan401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence gayet başarılı 👍
teşekkürler.

GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sefer olmamış...
Her zaman olmuyor hocam demek ki. Özellikle zaten hali hazırda iyi olan bir şeyi değiştirmek nadiren olumlu etki yaratır. Maksat videoda nasıl yapılır ''speed art'' içeriği çıksın. Teşekkür ederim yorumun için.




Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatımdan 3,19 dk çaldığınız için teşekkürler.
Kim arkadaşa bu videoyu zorla izlettiyse ve kim videoyu kapatmaması ve sonuna kadar izlemesi için zorladıysa zamanını geri versin. Büyük günah bakın!

kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin'de belirttiği gibi sol taraf olmamış. Her şey bir yana kırmızı renk orada hiç uymamış.
Evet hocam, göz yoruyor.

kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orijinali daha başarılı. Yine de elinize sağlık.
Özellikle zaten hali hazırda iyi olan bir şeyi değiştirmek nadiren olumlu etki yaratır. demiştim yukarıda katılıyorum hocam hak veriyorum teşekkürler. Muhtemelen Orijinal halini bir ekip uzun saatler boyunca düşünüp tasarlamıştır.


Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beğenmedim üstad. Daha iyisini yapmalısın.
Eyvallah hocam Daima daha iyisi için çalışmak lazım.