• 02-02-2021, 22:44:53
    #10
    Üye alımları aktif mi ki? Benim bildiğim, belirli dönemlerde davetiye sistemi kaldırılarak selfie doğrulaması ile üye alımları açılıyor. 2018'de de ara ara yapılmıştı. Pandemi başladığında da böyle bir uygulama yapıldığını görmüştüm ekşide.

    Bence ara ara olabilir. Elini kolunu sallayarak herkes giremiyor sonuçta bir kontrol mekanizması mevcut.
  • 02-02-2021, 22:45:18
    #11
    üst devrelerin bir sözü var, 10 yılı doldurmadıkça forumda yenisindir.
  • 02-02-2021, 22:45:34
    #12
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir şey değil demişsiniz, yapılan ticaretler artıyor hocam, bunun neresi iyi değil? Bazı kibirli forumlar gibi üyelik alımları tamamen kapalı değil. Üye olmak isteyen kimlik bilgileriyle veya davetiye talep ederek üye olabiliyor. Bu otoriteyi bozmaz. Allah'ın izniyle kimse sarsamaz.
    Ben galiba kenidmi tam anlatamadım.
    Aşamalı olarak, düzenli üye alımları olsa planlı büyüme olsa çok daha güzel olur diye düşünmüştüm. Ticaret hacminin ne kadar arttığının ben de farkındayım
  • 02-02-2021, 22:52:00
    #13
    Keşke alınmasaydılar piyasayı öldürdüler.
  • 02-02-2021, 22:53:16
    #14
    Şikayet konularının ve report artışına bakılırsa bencede ivme çok hızlı oldu.Ve burası webmaster forumu temelindeyken,açılan konulara baktıkça kaliteden eser kalmadığını görüyorum.Panelcilerin kazancı hariç ticaret ivmesinin artışı da satış yönünde bence.

    not: Yağlamacılar,realist bakmayanlar mesajı okuyup geçsin.Baydınız.
  • 02-02-2021, 23:04:40
    #15
    Arkadaşlar bence fazla takılmayın buna yakında sistem daha güvenilir hale gelir market bölümü de açılacak deniyordu zaten ne kadar çok üye o kadar çok ticaret