Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi bir şey değil demişsiniz, yapılan ticaretler artıyor hocam, bunun neresi iyi değil? Bazı kibirli forumlar gibi üyelik alımları tamamen kapalı değil. Üye olmak isteyen kimlik bilgileriyle veya davetiye talep ederek üye olabiliyor. Bu otoriteyi bozmaz. Allah'ın izniyle kimse sarsamaz.
Ben galiba kenidmi tam anlatamadım.
Aşamalı olarak, düzenli üye alımları olsa planlı büyüme olsa çok daha güzel olur diye düşünmüştüm. Ticaret hacminin ne kadar arttığının ben de farkındayım