Şikayet konularının ve report artışına bakılırsa bencede ivme çok hızlı oldu.Ve burası webmaster forumu temelindeyken,açılan konulara baktıkça kaliteden eser kalmadığını görüyorum.Panelcilerin kazancı hariç ticaret ivmesinin artışı da satış yönünde bence.

not: Yağlamacılar,realist bakmayanlar mesajı okuyup geçsin.Baydınız.