2 sene veri kaybı +8 yıl= 10 yıllık üyeyim r10 da Eskiden hiç üye engellemezdim. .İlk defa bu sene üye engellemeye başladım. Çünkü gerçekten çok sinir bozucu üyeler çoğalmaya başladı.
Şuan 23 tane.Ortalama her hafta 1 adet artıyor.
r10 Engelli Kişi Sayınız
76
●1.535
- 31-01-2021, 21:19:54Engelli kişi sayınızı bedensel engelli kişi sayısı diye anladım. Meğerse zihinsel engelli sayısı soruyormuşsunuz.
- 31-01-2021, 23:34:135 kişi var. Ticaret ahlakı olmayan saygısız kişileri engelliyorum.
- 31-01-2021, 23:42:39Ben 3 kişiyi engelledim, üç tanesini saygısızlık nedeniyle, diğerinin nedeni de bende kalsın.
Bir de sebebini bilmiyorum ama karşılıklı sohbetim olmadığı halde beni engelleyenler var. Onlar da aşağıda.
@haber58; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@NursenAy; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@TahsinCetinkaya; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@Ydrn; engellemişti beni sebebini bilmiyorum fakat engeli kaldırmış daha sonra.
Kendileriyle bir sorun yaşadığımı, karşılıklı münakaşaya ve sohbete girdiğimizi bile hatırlamıyorum. Sürçi lisan ettiysek affola. Sevgiler...
- 31-01-2021, 23:44:58Dürttünüz beni gıcığıma gitti :dBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2021, 23:46:41Her gün profilde görünce bir dürteyim dedim, ne var bunda?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde 3 kere dürttüklerim var benim. Öyle değil mi? @MYBLOGTR;
- 31-01-2021, 23:53:32şey o sıralama isim sırasına göre ya benim k.a da alfabenin 28. harfi belki sürekli orda kalıyor olabilirBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Günde 3 kere dürttüklerim var benim. Öyle değil mi?