• 31-01-2021, 21:16:39
    #37
    2 sene veri kaybı +8 yıl= 10 yıllık üyeyim r10 da Eskiden hiç üye engellemezdim. .İlk defa bu sene üye engellemeye başladım. Çünkü gerçekten çok sinir bozucu üyeler çoğalmaya başladı.

    Şuan 23 tane.Ortalama her hafta 1 adet artıyor.
  • 31-01-2021, 21:19:54
    #38
    Engelli kişi sayınızı bedensel engelli kişi sayısı diye anladım. Meğerse zihinsel engelli sayısı soruyormuşsunuz.
  • 31-01-2021, 21:21:01
    #39
    9 tane..

    PM isteyip cevap vermeyen olursa direk engelliyorum.
  • 31-01-2021, 22:46:45
    #40
    1 kişi engelledim.
    Zırt pırt konu açıyor valla gına geldi.
    Ama yine yayın akışında görüyorum keşke açtığı konuda çıkmasa.
  • 31-01-2021, 23:34:13
    #41
    5 kişi var. Ticaret ahlakı olmayan saygısız kişileri engelliyorum.
  • 31-01-2021, 23:42:39
    #42
    Ben 3 kişiyi engelledim, üç tanesini saygısızlık nedeniyle, diğerinin nedeni de bende kalsın.

    Bir de sebebini bilmiyorum ama karşılıklı sohbetim olmadığı halde beni engelleyenler var. Onlar da aşağıda.

    @haber58; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
    @NursenAy; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
    @TahsinCetinkaya; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
    @Ydrn; engellemişti beni sebebini bilmiyorum fakat engeli kaldırmış daha sonra.

    Kendileriyle bir sorun yaşadığımı, karşılıklı münakaşaya ve sohbete girdiğimizi bile hatırlamıyorum. Sürçi lisan ettiysek affola. Sevgiler...
  • 31-01-2021, 23:44:58
    #43
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 kişiyi engelledim, üç tanesini saygısızlık nedeniyle, diğerinin nedeni de bende kalsın.

    Bir de sebebini bilmiyorum ama karşılıklı sohbetim olmadığı halde beni engelleyenler var. Onlar da aşağıda.

    @haber58; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
    @NursenAy; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
    @TahsinCetinkaya; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
    @Ydrn; engellemişti beni sebebini bilmiyorum fakat engeli kaldırmış daha sonra.

    Kendileriyle bir sorun yaşadığımı ve karşılıklı münakaşaya girdiğimizi hatırlamıyorum. Sürçi lisan ettiysek affola. Sevgiler...
    Dürttünüz beni gıcığıma gitti :d
    • OmerJS
    OmerJS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2021, 23:46:41
    #44
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dürttünüz beni gıcığıma gitti :d
    Her gün profilde görünce bir dürteyim dedim, ne var bunda? Günde 3 kere dürttüklerim var benim. Öyle değil mi? @MYBLOGTR;
  • 31-01-2021, 23:53:32
    #45
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün profilde görünce bir dürteyim dedim, ne var bunda? Günde 3 kere dürttüklerim var benim. Öyle değil mi? @MYBLOGTR;
    şey o sıralama isim sırasına göre ya benim k.a da alfabenin 28. harfi belki sürekli orda kalıyor olabilir