Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 3 kişiyi engelledim, üç tanesini saygısızlık nedeniyle, diğerinin nedeni de bende kalsın.

Bir de sebebini bilmiyorum ama karşılıklı sohbetim olmadığı halde beni engelleyenler var. Onlar da aşağıda.

@haber58; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@NursenAy; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@TahsinCetinkaya; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@Ydrn; engellemişti beni sebebini bilmiyorum fakat engeli kaldırmış daha sonra.

Kendileriyle bir sorun yaşadığımı ve karşılıklı münakaşaya girdiğimizi hatırlamıyorum. Sürçi lisan ettiysek affola. Sevgiler...
Dürttünüz beni gıcığıma gitti :d