2 sene veri kaybı +8 yıl= 10 yıllık üyeyim r10 da Eskiden hiç üye engellemezdim. .İlk defa bu sene üye engellemeye başladım. Çünkü gerçekten çok sinir bozucu üyeler çoğalmaya başladı.

Şuan 23 tane.Ortalama her hafta 1 adet artıyor.