• 30-01-2021, 00:01:13
    #10
    ne kadar karmaşık o kadar sıkıntı ne kadar sade o kadar iyi ve dikkat cekici.
  • 30-01-2021, 02:10:22
    #11
    kriptonex i daha çok beğendim. Elinize sağlık.
  • 30-01-2021, 15:02:24
    #12
    Herkese teşekkür ederim.
  • 30-01-2021, 15:13:27
    #13
    İkisinin de amatör olduğu belli. Aralıklar dengesiz.
    İkincisi daha çok logoya benziyor.
    Bitcoin logosunu kendi markanın içine katma, o bitcoin logosunu .com un "o" su yerine kullan.
    Ayrıca bitcoin logosu tam yuvarlak ama senin font basık o yüzden oturmuyor, logonun basıklığını gider o harfleri tam yuvarlak haline gelsin.
    Bitcoin logoyu yerleştirmeden oraya o harfini yaz sonra bitcoin logosunu tam üzerine yerleştir çünkü hizalama sorunu yaşıyorsun.
    Genel olarak hizalama orantılama sorunları yaşıyorsun bunlar da amatörlükte doğal.

    Ben olsam daha sade bir logo tercih ederdim hepsi büyük harf ile logotype.
    Harflerden birini ikonlaştırırdım senin K harfine yaptığın gibi.
    Ve bitcoin logosunu ve .com uzantısını logoya hiç dahil etmezdim.
  • 31-01-2021, 14:09:08
    #14
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisinin de amatör olduğu belli. Aralıklar dengesiz.
    İkincisi daha çok logoya benziyor.
    Bitcoin logosunu kendi markanın içine katma, o bitcoin logosunu .com un "o" su yerine kullan.
    Ayrıca bitcoin logosu tam yuvarlak ama senin font basık o yüzden oturmuyor, logonun basıklığını gider o harfleri tam yuvarlak haline gelsin.
    Bitcoin logoyu yerleştirmeden oraya o harfini yaz sonra bitcoin logosunu tam üzerine yerleştir çünkü hizalama sorunu yaşıyorsun.
    Genel olarak hizalama orantılama sorunları yaşıyorsun bunlar da amatörlükte doğal.

    Ben olsam daha sade bir logo tercih ederdim hepsi büyük harf ile logotype.
    Harflerden birini ikonlaştırırdım senin K harfine yaptığın gibi.
    Ve bitcoin logosunu ve .com uzantısını logoya hiç dahil etmezdim.
    Hocam logotype dediğiniz şey uygun yazı tipi bulup ekleme yapmadan direkt kullanmak mı bunun gibi? Aslında bu tür logo her resmin, afişin altına gider renk farkı olmaz daha mantıklı geldi. Yazı tipini örnek amaçlı rastgele seçtim.

  • 31-01-2021, 14:17:49
    #15
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam logotype dediğiniz şey uygun yazı tipi bulup ekleme yapmadan direkt kullanmak mı bunun gibi? Aslında bu tür logo her resmin, afişin altına gider renk farkı olmaz daha mantıklı geldi. Yazı tipini örnek amaçlı rastgele seçtim.

    Aynen öyle hocam.
    Google, facebook, samsung, arçelik, akbank, disney, rayban, amazon, visa, coca cola vs...
    Bütün büyük firmaların bir kurumsal rengi ve fontu vardır.
    Kendine bir renk seç, bir de font seç. Logon bu fontla markanın yazılışı olsun.
    Bir kuş kondurmak istiyorsan da logonun harflerinden birini ikonlaştırmaya çalış.
    İkonu yaparken de tek renk ya da en fazla 2 renkle çalış.
    Her yerde kullanabileceğin, vektörel olarak istediğin kadar büyütebileceğin bir logon olur.
    Sadece yaptığın işe gidecek karakterli bir font bulmak vakit alacaktır.
    Kolay gelsin.
  • 03-02-2021, 12:26:27
    #16
    ikiside güzel olmuş ellerinize sağlık ama logo isimlerindeki fontlar çok ince ve basit fontlar daha kalın ve güzel fontlar olabilir.
  • 03-02-2021, 13:25:52
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hocam logolar çok uzun. ilk işiniz wwwleri çöpe atmak olsun.

    .com yine de logoyu uzatıyor. bundan da kurtulun. alt kısımda tam adresi küük fontla yazarsanız www ve .com derdinden kurtulursunuz.