hocam logolar çok uzun. ilk işiniz wwwleri çöpe atmak olsun.

.com yine de logoyu uzatıyor. bundan da kurtulun. alt kısımda tam adresi küük fontla yazarsanız www ve .com derdinden kurtulursunuz.