digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisinin de amatör olduğu belli. Aralıklar dengesiz.
İkincisi daha çok logoya benziyor.
Bitcoin logosunu kendi markanın içine katma, o bitcoin logosunu .com un "o" su yerine kullan.
Ayrıca bitcoin logosu tam yuvarlak ama senin font basık o yüzden oturmuyor, logonun basıklığını gider o harfleri tam yuvarlak haline gelsin.
Bitcoin logoyu yerleştirmeden oraya o harfini yaz sonra bitcoin logosunu tam üzerine yerleştir çünkü hizalama sorunu yaşıyorsun.
Genel olarak hizalama orantılama sorunları yaşıyorsun bunlar da amatörlükte doğal.

Ben olsam daha sade bir logo tercih ederdim hepsi büyük harf ile logotype.
Harflerden birini ikonlaştırırdım senin K harfine yaptığın gibi.
Ve bitcoin logosunu ve .com uzantısını logoya hiç dahil etmezdim.
Hocam logotype dediğiniz şey uygun yazı tipi bulup ekleme yapmadan direkt kullanmak mı bunun gibi? Aslında bu tür logo her resmin, afişin altına gider renk farkı olmaz daha mantıklı geldi. Yazı tipini örnek amaçlı rastgele seçtim.