Makale yazma işine tekrar mı başlasam?
5
●143
- 27-01-2021, 11:28:02Pek bir şey artmadı işte 20 centten artışa geçerek 25 cent oldu hocam. Ben bıraktım al sattan daha çok para kazanıyorum hem uğraşmaya gerek yok. Hali hazırda site yapıp o siteye yazıp satıyorum makalenin 2 katı para kazanıyorum. Yani makale yazacağıma ysense`de anket dolduruyorum aynı parayı kazanıyorum. Makale yazmak yerine editörlük yapıyorum şuanda hem nereye yazdığım belli hem de daha keyifli geliyor.
- 27-01-2021, 11:40:41Hocam 2TL saçma bir ücret. Bu ücretle iş yapmak da mantıklı gelmiyor. 2TL altı satış sadece kurumsal üyelere açık. 1.60a kadar düşebiliyorlar. Bunlara rağmen bazı arkadaşlar 1TLden yazdırma yapmak istiyor ve bunu da yapan arkadaşlar oluyor. Piyasada 1TLye bile çalışan adam olunca kimse sizin semantik veya 3TLye yazmış olduğunuz makaleye bakmıyor. 1000 kelimeyi bir saatde yazdığınızı düşünelim. Günde oturup 6 saat yazıyorsanız 120TL kadar kazanıyorsunuz. Türkiye şartlarında idare eder bir ücret ama halen daha arttırılması gerektiğini düşünüyorum.PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2021, 11:54:36Bende bundan bahsediyorum hocam. SEO uyumlu makale yazımı için semrush üyeliği , seo kelime araştırması +konu araştırması yapılması gerekiyor. Ayrıca ayda yaklaşık 110TLde elektriğe gidiyor. Sizce 2TL uygun bir ücret mi?PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
