PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 tl kime göre saçma kime göre mantıklı?
Bir makale yazılmadan önce anahtar kelime araştırması ve rekabet durumu araştırılır. Birkaç kaynak okunur. Bir tecrübe edinilip yazarın kendi özgün anlatımı + anahtar kelimeler (max. 1 ya da makale uzunsa 2) + seo uyumlu başlık ile makale yazılır. Yani bunlar 2 tl bile az. 1 tl ile iş yapan basit iş yapar. İşte ben o işi bilmiyorum. Boşa ve doluya yatırım yapmak da alıcının seçimi.
Bende bundan bahsediyorum hocam. SEO uyumlu makale yazımı için semrush üyeliği , seo kelime araştırması +konu araştırması yapılması gerekiyor. Ayrıca ayda yaklaşık 110TLde elektriğe gidiyor. Sizce 2TL uygun bir ücret mi?