PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alt limit 100 kelime 2 tl olmuş. Bu fiyat sonrası tekrar makale yazma işine başlayanlar var mı? Daha önceki satış yaptığım kişilere "beğenmezseniz geri iade alırım" diyordum. Makalelerime sahip çıkarım. Yalnız 2 tl altı satış yapanlar var, yasak değil mi? İmzamdaki konuma bakabilirsiniz.
Hocam 2TL saçma bir ücret. Bu ücretle iş yapmak da mantıklı gelmiyor. 2TL altı satış sadece kurumsal üyelere açık. 1.60a kadar düşebiliyorlar. Bunlara rağmen bazı arkadaşlar 1TLden yazdırma yapmak istiyor ve bunu da yapan arkadaşlar oluyor. Piyasada 1TLye bile çalışan adam olunca kimse sizin semantik veya 3TLye yazmış olduğunuz makaleye bakmıyor. 1000 kelimeyi bir saatde yazdığınızı düşünelim. Günde oturup 6 saat yazıyorsanız 120TL kadar kazanıyorsunuz. Türkiye şartlarında idare eder bir ücret ama halen daha arttırılması gerektiğini düşünüyorum.