• 25-01-2021, 21:17:21
    #1
    Merhabalar,
    Emniyette bilişim alanında çalışabilmek için gerekli şartlar nelerdir?
    Nasil başvurulur?
    Polis okulu okumak mi gerekir yoksa bilgisayar alaninda bir bölümden mezun olmak yeterli mi?
  • 25-01-2021, 21:18:02
    #2
    İlk önce polis olup ardından ihtiyaç ve yeteneğe göre bilişim suçlarına alım yapılıyor. Bilgisayar bölümü okumak yeterli değil. İlk önce polis olmanız gerekmekte.
  • 25-01-2021, 21:19:20
    #3
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce polis olup ardından ihtiyaç ve yeteneğe göre bilişim suçlarına alım yapılıyor. Bilgisayar bölümü okumak yeterli değil. İlk önce polis olmanız gerekmekte.
    Meslek olarak artık bilişim suçlarında çalışmak istiyorum fakat nasil başvuru yapılır bilgim yok öncelikli olarak polis okulundan mi baslamam gerekiyor?
  • 25-01-2021, 21:19:37
    #4
    İşinde iyiysen polis olma şartı yok. Polis olmadan Bilişim Suçlarına çalışmaya başlayan bir çok arkadaşım var. Ama sözleşmelere dikkat etmen gerekir.
  • 25-01-2021, 21:20:10
    #5
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce polis olup ardından ihtiyaç ve yeteneğe göre bilişim suçlarına alım yapılıyor. Bilgisayar bölümü okumak yeterli değil. İlk önce polis olmanız gerekmekte.
    Bende görüştüm git gel artık tanıştık aynılarını söylediler 👍
  • 25-01-2021, 21:20:58
    #6
    mgucenmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşinde iyiysen polis olma şartı yok. Polis olmadan Bilişim Suçlarına çalışmaya başlayan bir çok arkadaşım var. Ama sözleşmelere dikkat etmen gerekir.
    Teknik olarak pek çok konuya hakimim başvuru nasıl yapılıyor bilginiz varmi?
  • 25-01-2021, 21:20:59
    #7
    Kardes adam yazmis. Gene ayni seyi sormussun. Emniyette calismak icin emniyet mensubu olman gerekiyor. Polis okulu veya polis koleji menuzu olup o alana yönelip o alanda ibtisas yapip ihtiyaca gore yerlestirilirsin. Polis olmadan rmniyet istihdam etmez.
  • 25-01-2021, 21:21:57
    #8
    Bilişim şirketi kurup kurumsal işleri yapabilirdin.
    illa polis olmaya gerek yok marka olursun ve bilişimin dibine vurabilirsin.

    Yetenek varsa gerisi kolay
  • 25-01-2021, 21:26:12
    #9
    emniyet içinde yerleştirmeler dış kaynaklı değildir.
    • Slash
    Slash bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.