Merhabalar,
Emniyette bilişim alanında çalışabilmek için gerekli şartlar nelerdir?
Nasil başvurulur?
Polis okulu okumak mi gerekir yoksa bilgisayar alaninda bir bölümden mezun olmak yeterli mi?
Emniyette bilişim alanında çalışmak?
11
●284
- 25-01-2021, 21:18:02İlk önce polis olup ardından ihtiyaç ve yeteneğe göre bilişim suçlarına alım yapılıyor. Bilgisayar bölümü okumak yeterli değil. İlk önce polis olmanız gerekmekte.
- 25-01-2021, 21:19:20Meslek olarak artık bilişim suçlarında çalışmak istiyorum fakat nasil başvuru yapılır bilgim yok öncelikli olarak polis okulundan mi baslamam gerekiyor?black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 21:20:10Bende görüştüm git gel artık tanıştık aynılarını söylediler 👍black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 21:20:58Teknik olarak pek çok konuya hakimim başvuru nasıl yapılıyor bilginiz varmi?mgucenmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 21:20:59Kardes adam yazmis. Gene ayni seyi sormussun. Emniyette calismak icin emniyet mensubu olman gerekiyor. Polis okulu veya polis koleji menuzu olup o alana yönelip o alanda ibtisas yapip ihtiyaca gore yerlestirilirsin. Polis olmadan rmniyet istihdam etmez.
- 25-01-2021, 21:21:57Bilişim şirketi kurup kurumsal işleri yapabilirdin.
illa polis olmaya gerek yok marka olursun ve bilişimin dibine vurabilirsin.
Yetenek varsa gerisi kolay