Kardes adam yazmis. Gene ayni seyi sormussun. Emniyette calismak icin emniyet mensubu olman gerekiyor. Polis okulu veya polis koleji menuzu olup o alana yönelip o alanda ibtisas yapip ihtiyaca gore yerlestirilirsin. Polis olmadan rmniyet istihdam etmez.