Merhabalar,
Emniyette bilişim alanında çalışabilmek için gerekli şartlar nelerdir?
Nasil başvurulur?
Polis okulu okumak mi gerekir yoksa bilgisayar alaninda bir bölümden mezun olmak yeterli mi?