
YÖKSİS'de kaydınız yoktur ???
8
●73
- 25-01-2021, 14:33:14şuanda okuduğun üniversiteyi ara yöksis kaydını işlememişler büyük ihtimalle yada pasif kaydın var yani harç vs. yatırman gerekir. özel ünidenmi geçiş yapacaksın ?
- 25-01-2021, 14:34:34ikinci öğretim okumuyorum harç ücreti falan istemediler özel ünide değilim kurum içi yatay geçiş yapabiliyorum merkeze veya ilçelerine ama kurum dışı üniversiteler arası seçtiğim zaman bu hatayla karşılaşıyorumastralteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 14:36:36ösym nin sayfasında yöksis verilerini çektir orda yazacak herşey aktif , pasif vs...
- 25-01-2021, 14:36:38yoksis girdim şifre falan istiyor daha önce almadım şifre yenile ile tc ve epostamı girdim sisteme kayıtlı epostanız bu değil diyor okulu arıyacağım açarlar inşGoldenBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 14:37:26ösym veya e devlet üstünden de yapılıyor oralardan yaptın mı bende de aynı sorun olmuştu oradan güncelledim.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 14:38:07e devlet vs bakmadım şuan bakayım bir saolun bilgi içinGoldenBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2021, 14:44:09rica ederim inşallah oradan çözersin.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle