astralteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuanda okuduğun üniversiteyi ara yöksis kaydını işlememişler büyük ihtimalle yada pasif kaydın var yani harç vs. yatırman gerekir. özel ünidenmi geçiş yapacaksın ?
ikinci öğretim okumuyorum harç ücreti falan istemediler özel ünide değilim kurum içi yatay geçiş yapabiliyorum merkeze veya ilçelerine ama kurum dışı üniversiteler arası seçtiğim zaman bu hatayla karşılaşıyorum