yoksis girdim şifre falan istiyor daha önce almadım şifre yenile ile tc ve epostamı girdim sisteme kayıtlı epostanız bu değil diyor okulu arıyacağım açarlar inş
ösym veya e devlet üstünden de yapılıyor oralardan yaptın mı bende de aynı sorun olmuştu oradan güncelledim.