• 22-11-2008, 14:28:23
    #1
    Arkadaslar 15 ay kadar aranizda olamayacagim.Bilecik Söğüt e askerlige gidiyorum.E tabiki izinlerde carsi izinlerinde girerim firsatim oldukca...Bi çok şey ögrendim r10dan..Herkese cok cok teşekürler. Görüşmek üzere
    11 aralıkta yolculuk
  • 22-11-2008, 14:29:01
    #2
    Hayırlı tezkereler.
  • 22-11-2008, 14:31:19
    #3
    Hayırlı tezkereler.
  • 22-11-2008, 14:31:55
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hayırlı teskereler. Bi' bakmışsın askerlik bitmiş tekrar buradasın, yazıyorsun
  • 22-11-2008, 14:32:26
    #5
    eyw saolun vatan borcu bu beklemeye gelmez.Allah herkese nasip etsin böyle bişeyi
  • 22-11-2008, 15:50:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tekirdağ'ın neresindensin kardeş bizim elemanlarda gidicek 11-12 sinde onlardan biri olmayasın
  • 23-11-2008, 08:30:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı tezkereler Allah kazasız belasız bitirmeyi nasip etsin
  • 23-11-2008, 09:10:06
    #8
    Hayırlı olsun, Allah kolaylık versin.
  • 23-11-2008, 09:31:06
    #9
    Hayırlı Tezkereler.. Allah Kolaylık versin..