Konu
Tüm r10 üyelerine Teşekkürler
22-11-2008, 14:28:23
#1
salim59
Arkadaslar 15 ay kadar aranizda olamayacagim.Bilecik Söğüt e askerlige gidiyorum.E tabiki izinlerde carsi izinlerinde girerim firsatim oldukca...Bi çok şey ögrendim r10dan..Herkese cok cok teşekürler. Görüşmek üzere
11 aralıkta yolculuk