Konu
Tüm r10 üyelerine Teşekkürler
22-11-2008, 15:50:10
#6
SisteM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tekirdağ'ın neresindensin kardeş bizim elemanlarda gidicek 11-12 sinde onlardan biri olmayasın