• 19-01-2021, 04:15:03
    #10
    minnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enpara zaten finansbankın internet şubesi. bu sebeple hisse senedi işlemlerini finansbank'dan yapabilirsiniz. ekstra olarak ordan bir hesap açıp, enpara'daki paranızı oraya havale ederek, hisse senedi alıp satabilirsiniz.
    Anladım dostum çok teşekkürler Enpara harici bir şey kullanacağız yani o zaman en iyisini araştırıp kullanmak daha mantıklı geliyor kulağa herkes Akbank övüyordu bi ara olmazsa oraya geçerim
  • 19-01-2021, 04:17:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım dostum çok teşekkürler Enpara harici bir şey kullanacağız yani o zaman en iyisini araştırıp kullanmak daha mantıklı geliyor kulağa herkes Akbank övüyordu bi ara olmazsa oraya geçerim
    Akbank, Garanti, Finansbank bunlar zaten ülkenin güçlü bankalarından. Burda önemli olan hangi banka değil, hangi hisse senedini alıp/satacağınız ile alakalı endişeleriniz olması önemli

    Mesela, aktif olarak belli bir miktar AYGAZ, belli bir miktar PETROLOFİSİ 'inde hisse senetlerim var. Duruma göre alıp satıyorum. Banka çok etkilemez işlemlerinizi emin olun
  • 19-01-2021, 04:20:37
    #12
    minnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank, Garanti, Finansbank bunlar zaten ülkenin güçlü bankalarından. Burda önemli olan hangi banka değil, hangi hisse senedini alıp/satacağınız ile alakalı endişeleriniz olması önemli

    Mesela, aktif olarak belli bir miktar AYGAZ, belli bir miktar PETROLOFİSİ 'inde hisse senetlerim var. Duruma göre alıp satıyorum. Banka çok etkilemez işlemlerinizi emin olun
    Banka etkiler demedim ki zaten? Bankanın etkilemeyeceğini bildiğim için ve hemen her şey için Enpara kullandığımdan dolayı Enpara ile girmek istemiştim hisse muhabbetlerine onun da yolu yokmuş Finansbank ile girsem harici bir uygulama daha yükleyeceğim Enpara'dan para transfer etmem gerekecek Akbank ile Fİnansbank arasında fark olmayacak. Ama finansbank mobil uygulamasının yorumlarını okursanız neden onu istemediğimi anlarsınız herkse 1ve 2 yıldız atıp çok kötü uygulama yazmış
  • 19-01-2021, 04:22:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka etkiler demedim ki zaten? Bankanın etkilemeyeceğini bildiğim için ve hemen her şey için Enpara kullandığımdan dolayı Enpara ile girmek istemiştim hisse muhabbetlerine onun da yolu yokmuş Finansbank ile girsem harici bir uygulama daha yükleyeceğim Enpara'dan para transfer etmem gerekecek Akbank ile Fİnansbank arasında fark olmayacak. Ama finansbank mobil uygulamasının yorumlarını okursanız neden onu istemediğimi anlarsınız herkse 1ve 2 yıldız atıp çok kötü uygulama yazmış
    Tamam ben durumu şimdi anladım, siz direk tek app 'den olayı çözmek istiyorsunuz O zaman Garanti 'yi tavsiye ederim. ben onu kullanıyorum hisse senetleri işlerim için
  • 19-01-2021, 04:22:56
    #14
    minnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam ben durumu şimdi anladım, siz direk tek app 'den olayı çözmek istiyorsunuz O zaman Garanti 'yi tavsiye ederim. ben onu kullanıyorum hisse senetleri işlerim için
    Heh sonunda anlayan birisi çıktı teşekkürler hocam Araştıracağım artık şu noktadan sonra
  • 19-01-2021, 06:07:17
    #15
    Merhaba,

    Enpara: Finansbank'a ait.
    İlgili konu için Finansbank, yatırım hesabı açtıktan sonra 1 vadesiz hesabınızı yatırım hesabınız ile tanımlamanız,
    hesap onay halinde tercih ettiğiniz hisse senetlerini alıp portföyünüze ekleyebilirsiniz.
  • 19-01-2021, 08:58:27
    #16
    Banka olarak garanti bankası kullanın bence hocam.

    Enparadan hisse alınmıyor finansbank dan alabilirsiniz şubeden hesap açıp ama finansbankda yükleme limiti vardı 10.000TL sanırım bunu yüklemeden hesap aktif olmuyordu hesabınız.
    Şu an bu limit var mı bilmiyorum.
  • 19-01-2021, 10:01:59
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Osmanlı yatırım yada investaz üzeriden düşük komisyonlu al sat yapabilirsin.
  • 19-01-2021, 13:07:12
    #18
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek mobilde olacak iş değil hocam? Millet cayır cayır mobilden işlem görüyor, arkadaşlarım kafede otururken bile Akbank mobil ile hisseleri yükselince satıp ayrılıyorlar Mobilden olacak iş değil diyeni ilk defa görüyorum. Ayrıca yatırım hesabı açılması gerekiyor diye genel bir cümle kurmuşsun onu yukarıda ben de söyledim zaten herhangi bir bankadan yatırım hesabı açmayı googleden araştırarak öğrenebilirim hocam ben Enpara için açtım konuyu
    Madem bu kadar bilgilisin neden soruyosun?
    4 yıldır trade yapıyorum napacaksın mobilden grafik mi okuyacaksın? Kripto para piyasasında bile Binance mobili kullanamıyor millet hep şikayetçi o yüzden web ile hallediyor işini.
    Bu kafayla bu işlere girme çırparlar seni.
    • ReckRaez
    ReckRaez bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.