Ne demek mobilde olacak iş değil hocam? Millet cayır cayır mobilden işlem görüyor, arkadaşlarım kafede otururken bile Akbank mobil ile hisseleri yükselince satıp ayrılıyorlar

Mobilden olacak iş değil diyeni ilk defa görüyorum. Ayrıca yatırım hesabı açılması gerekiyor diye genel bir cümle kurmuşsun onu yukarıda ben de söyledim zaten herhangi bir bankadan yatırım hesabı açmayı googleden araştırarak öğrenebilirim hocam ben Enpara için açtım konuyu
Madem bu kadar bilgilisin neden soruyosun?
4 yıldır trade yapıyorum napacaksın mobilden grafik mi okuyacaksın? Kripto para piyasasında bile Binance mobili kullanamıyor millet hep şikayetçi o yüzden web ile hallediyor işini.
Bu kafayla bu işlere girme
çırparlar seni.