minnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akbank, Garanti, Finansbank bunlar zaten ülkenin güçlü bankalarından. Burda önemli olan hangi banka değil, hangi hisse senedini alıp/satacağınız ile alakalı endişeleriniz olması önemli

Mesela, aktif olarak belli bir miktar AYGAZ, belli bir miktar PETROLOFİSİ 'inde hisse senetlerim var. Duruma göre alıp satıyorum. Banka çok etkilemez işlemlerinizi emin olun
Banka etkiler demedim ki zaten? Bankanın etkilemeyeceğini bildiğim için ve hemen her şey için Enpara kullandığımdan dolayı Enpara ile girmek istemiştim hisse muhabbetlerine onun da yolu yokmuş Finansbank ile girsem harici bir uygulama daha yükleyeceğim Enpara'dan para transfer etmem gerekecek Akbank ile Fİnansbank arasında fark olmayacak. Ama finansbank mobil uygulamasının yorumlarını okursanız neden onu istemediğimi anlarsınız herkse 1ve 2 yıldız atıp çok kötü uygulama yazmış