• 18-01-2021, 00:09:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz bir çok forumda "Ajanslar" tanıtım yazısı satışı yapıyorlar ve ben bu Ajansların kar marjlarını merak ettim, tanıtım yazısı sattıkları bir haber sitesine direk ulaşarak tanıtım yazısı yayınlatmak istediği söyleyip fiyat sordum bana "400 TL" fiyat verdiler fakat aynı tanıtım yazısını Ajans bana tam "750 TL'ye" satıyordu. Bence bu kar marjı gerçekten adil değil, neredeyse site sahibi kadar kendilerine pay biçiyorlar. (Ki onlar toplu alımlar yaptığı için sitenin onlara verdiği fiyat kesinlikle 400 TL'nin de altındadır) Siz siz olun tanıtım yazısı almadan önce Ajansın tanıtım yazısı sattığı site ile bire bir direkt iletişime geçip fiyat sorun ve tanıtım yazılarını aracısız direkt siteden almaya çalışın. Yanlış anlaşılmasın herkes bir şekilde para kazanmalı ama sitenin verdiği fiyatı x2 yapıp müşteriye sunmak gerçekten adil değil.
  • 18-01-2021, 00:10:48
    #2
    Teşekkürler, güzel bir noktaya değinmişsiniz.
  • 18-01-2021, 00:12:48
    #3
    Google 1. Sayfa Garantili
    Fatura kesiyorsa eğer ajans, giderleri varsa bu giderlerin tamamını da hesap ederek bu fiyatı koyuyordur. Şirketi olan bir kişinin bağkur, kdv, bir ton ödemesi mevcut bir şekilde bu giderleri bir yerlerden kazanmak zorundalar. Yoksa alıcı ister ana kaynağından alsın, ister ajansttan burada karar alıcıya ait tabi, onlar da bu işin pazarlama bölümündeler
  • 18-01-2021, 00:20:19
    #4
    Siz daha veri kaybı yaşayan veya eski yedeği yükleyen site sahipleri ile tanışmamışsınız anlaşılan. Ajanstan satın aldığınızda en azından 6 ay veya 1 yıl garanti veriyorlar. Eğer site sahibi backlinki silerse unutmayın ki ajans bu parayı size iade ediyor.

    Bence, site sahipleri ile siz kendiniz anlaşın. Kaybettiğiniz backlinkin zararını görünce ajanslara zaten koşarsınız
  • 18-01-2021, 00:21:57
    #5
    YeniSistemUzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz bir çok forumda "Ajanslar" tanıtım yazısı satışı yapıyorlar ve ben bu Ajansların kar marjlarını merak ettim, tanıtım yazısı sattıkları bir haber sitesine direk ulaşarak tanıtım yazısı yayınlatmak istediği söyleyip fiyat sordum bana "400 TL" fiyat verdiler fakat aynı tanıtım yazısını Ajans bana tam "750 TL'ye" satıyordu. Bence bu kar marjı gerçekten adil değil, neredeyse site sahibi kadar kendilerine pay biçiyorlar. (Ki onlar toplu alımlar yaptığı için sitenin onlara verdiği fiyat kesinlikle 400 TL'nin de altındadır) Siz siz olun tanıtım yazısı almadan önce Ajansın tanıtım yazısı sattığı site ile bire bir direkt iletişime geçip fiyat sorun ve tanıtım yazılarını aracısız direkt siteden almaya çalışın. Yanlış anlaşılmasın herkes bir şekilde para kazanmalı ama sitenin verdiği fiyatı x2 yapıp müşteriye sunmak gerçekten adil değil.
    x2 olsa yine neyse; en az x3 - x4'den başlıyorlar.
  • 18-01-2021, 00:31:31
    #6
    Belki yanlış bir bakış açısı gibi gelebilir fakat ajanslarında bir yerden kazanması gerekiyor. Sizinle firma arasında bir bağlantı kuruyor iletişim sağlıyor, buna mesai harcıyor. Ajansın bir bireye göre daha fazla gideri var, dolayısıyla saatlik bir ücreti var giderlerine göre. Bir ajans telefonla konuştuğu süreyi bile düşünerek fiyat vermeli yoksa sonu kaçınılmaz olacaktır günümüz piyasasında.

    Verdiğiniz örneğin dışında konuşuyorum, fiyat adildir değildir orası kişiye göre değişir. Ajansa gelen kişi ajansın zaten kazanacağını hesaba katıyor olmalı. Sizinde yaptığınız gibi site site fiyat alıp kendisi de yapabilir müşteriler fakat zaten ajansın sizin için doğru siteyi bulması bile ayrı bir şey. Belki de ajansa gitmeseniz sizin için doğru olacak siteyi bile bulamayabilirdiniz. Farklı açılardan değerlendirmek lazım.
  • 18-01-2021, 03:05:03
    #7
    furkancelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki yanlış bir bakış açısı gibi gelebilir fakat ajanslarında bir yerden kazanması gerekiyor. Sizinle firma arasında bir bağlantı kuruyor iletişim sağlıyor, buna mesai harcıyor. Ajansın bir bireye göre daha fazla gideri var, dolayısıyla saatlik bir ücreti var giderlerine göre. Bir ajans telefonla konuştuğu süreyi bile düşünerek fiyat vermeli yoksa sonu kaçınılmaz olacaktır günümüz piyasasında.

    Verdiğiniz örneğin dışında konuşuyorum, fiyat adildir değildir orası kişiye göre değişir. Ajansa gelen kişi ajansın zaten kazanacağını hesaba katıyor olmalı. Sizinde yaptığınız gibi site site fiyat alıp kendisi de yapabilir müşteriler fakat zaten ajansın sizin için doğru siteyi bulması bile ayrı bir şey. Belki de ajansa gitmeseniz sizin için doğru olacak siteyi bile bulamayabilirdiniz. Farklı açılardan değerlendirmek lazım.
    Evet, bakış açımızı biraz değiştirirsek "piyasada ki en önemli sorun pazarlama ve satıştır, ajanslarda bunu yapıyorlar ve karışılığını alıyorlar" dersek, evet bu da doğru haklısınız. Hatta bu kar marjlarını öğrendiğim zaman, açıkçası bende bir ajans kurmak istemiştim ve birkaç haber sitesi ile iletişime geçmiştim.