Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz bir çok forumda "Ajanslar" tanıtım yazısı satışı yapıyorlar ve ben bu Ajansların kar marjlarını merak ettim, tanıtım yazısı sattıkları bir haber sitesine direk ulaşarak tanıtım yazısı yayınlatmak istediği söyleyip fiyat sordum bana "400 TL" fiyat verdiler fakat aynı tanıtım yazısını Ajans bana tam "750 TL'ye" satıyordu. Bence bu kar marjı gerçekten adil değil, neredeyse site sahibi kadar kendilerine pay biçiyorlar. (Ki onlar toplu alımlar yaptığı için sitenin onlara verdiği fiyat kesinlikle 400 TL'nin de altındadır) Siz siz olun tanıtım yazısı almadan önce Ajansın tanıtım yazısı sattığı site ile bire bir direkt iletişime geçip fiyat sorun ve tanıtım yazılarını aracısız direkt siteden almaya çalışın. Yanlış anlaşılmasın herkes bir şekilde para kazanmalı ama sitenin verdiği fiyatı x2 yapıp müşteriye sunmak gerçekten adil değil.
x2 olsa yine neyse; en az x3 - x4'den başlıyorlar.