Belki yanlış bir bakış açısı gibi gelebilir fakat ajanslarında bir yerden kazanması gerekiyor. Sizinle firma arasında bir bağlantı kuruyor iletişim sağlıyor, buna mesai harcıyor. Ajansın bir bireye göre daha fazla gideri var, dolayısıyla saatlik bir ücreti var giderlerine göre. Bir ajans telefonla konuştuğu süreyi bile düşünerek fiyat vermeli yoksa sonu kaçınılmaz olacaktır günümüz piyasasında.

Verdiğiniz örneğin dışında konuşuyorum, fiyat adildir değildir orası kişiye göre değişir. Ajansa gelen kişi ajansın zaten kazanacağını hesaba katıyor olmalı. Sizinde yaptığınız gibi site site fiyat alıp kendisi de yapabilir müşteriler fakat zaten ajansın sizin için doğru siteyi bulması bile ayrı bir şey. Belki de ajansa gitmeseniz sizin için doğru olacak siteyi bile bulamayabilirdiniz. Farklı açılardan değerlendirmek lazım.