Trendyoldan 20 TL 10 LT yağ alan arkadaşlar
28
●1.180
- 11-01-2021, 09:59:51Faturasını kesip göndermesi gerekiyor ne kesmiş ne geliyor elime ulaştığında video alacağım.SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2021, 10:00:46Ürün yokki ortada fatura kessin , herkez gelen mesajı kargo poşetini paylaşmış xxx sitelerde sizede aynısı gelicekileriBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2021, 10:02:27Hangi markaymis o ya. Ben almazdim evime. 20 liraya satilan yag da gress yagi gibi olur
- 11-01-2021, 10:05:56Adamlar yağı yollamıyor kağıt yollamış yanlış fiyattan dolayierkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2021, 10:08:35Benim trendyol siparişime istinaden vermicek mi aldığım ürün belli gelen ürün belli tabiki de oraya kargoladım diye girerse faturasını kesecekSeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2021, 10:24:43Siparişi iptal mi ediyorlar sonra hocam yoksa bizden mi iptal etmemizi istiyorlar ? Geri ödeme kısmı nasıl oluyor bilginiz var mı ?SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle