erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi markaymis o ya. Ben almazdim evime. 20 liraya satilan yag da gress yagi gibi olur
Adamlar yağı yollamıyor kağıt yollamış yanlış fiyattan dolayi