• 11-01-2021, 09:46:29
    #1
    Forumda paylaşan bi arkadaş vardi. Kargolar geldimi benim şuan şubede gözüküyo 20 LT sipariş vermiştim bakalım su mu gönderecekler normal yağmı ?
  • 11-01-2021, 09:47:24
    #2
  • 11-01-2021, 09:48:03
    #3
    Keşke alsaydık ya pişman oldum şimdi dolandırılırım diye Belki de su gelir
  • 11-01-2021, 09:48:54
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke alsaydık ya pişman oldum şimdi dolandırılırım diye Belki de su gelir
    Bugun teslim alirim hocam paylaşriim sonucu
  • 11-01-2021, 09:50:11
    #5
    yorumlarda hep kağıt gönderdiklerini yazmışlar ben iptal edecektim normalde ama öyle bir şey yaptığı için vazgeçtim iptal etmekten
  • 11-01-2021, 09:51:25
    #6
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun teslim alirim hocam paylaşriim sonucu
    Benimki de verilmiş ama 0 desi gözüküyor var bir sıkıntı ama gelince çözcez
  • 11-01-2021, 09:52:32
    #7
    Millet adamlardan beleş yağ alalım muhabbetine girdi en fazla iptal olur dediler. Şimdi kağıt gönderiyor kısa yoldan dol**dırıcılık yaptılar valla.
  • 11-01-2021, 09:52:55
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar biri gelince beni etiketleyebilir mi
    Merakla bekliyorum ne gönderecekler
  • 11-01-2021, 09:56:15
    #9
    Takipteyim hocam bende merak ediyorum ne gönderdiklerini