• 10-01-2021, 21:30:40
    #10
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahminimce kullanıcı kaybettiklerinden dolayı geri adım atma ihtimalleri olabilir diye düşünüyorum.
    bende böyle düşünüyorum.

    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık çok geç devlet konuya el atıp whatsapp yerine başka program kullanma adımını attı.
    zorunlu değil ki sonuç olarak wp geri adım atarsa devletin önerdiklerini anca yaşlı kesim kullanır diye düşünüyorum

    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksine 1-2 ay içinde whatsapp, facebook ve instagram TR de hizmet durdurma kararını açıklayacak. 10 gün süre verilecek tüm kullanıcılara verilerini yedeklemeleri için sonra bizim hükümet bant daraltma yapmaya kalmadan çekilecekler TR den. Sonrasını biz düşünürüz bol bol.
    pek sanmıyorum bunun olabileceğini
  • 10-01-2021, 21:31:33
    #11
    boÅŸ herif
  • 10-01-2021, 21:32:03
    #12
    Eğer Türkiye'yi biliyorlar ise atmazlar. Çünkü, bunlar 1-2 gün kenetlenir sonra salarlar kendini derler, devam ederler. Facebook ta whatsapp siliyorum diyen adamlarla telden muhabbet ediyorum yok la ne silmesi millet atıyor diye atıyorum diyor
  • 10-01-2021, 21:32:37
    #13
    Merak ediyorum da bip'in kullanıcısı sözleşmesini okuyan var mı?
  • 10-01-2021, 21:32:39
    #14
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende böyle düşünüyorum.


    zorunlu değil ki sonuç olarak wp geri adım atarsa devletin önerdiklerini anca yaşlı kesim kullanır diye düşünüyorum


    pek sanmıyorum bunun olabileceğini
    Birlikte izleyip göreceğiz, facebooka Trump bile geri adım attıramadı sen temsilcilik aç diye dayatıyorsun. 8 milyarda 80 milyon umrunda bile olmaz adamların kapatır geçer. Olan yine vatandaşa olur Rahip Bronsonda olduğu gibi.
    • mertzafer
    mertzafer bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 10-01-2021, 21:34:13
    #15
    telegram yıkılıyor telegram sesli sohbeti aktifleştirdi
    https://telegram.org/blog/voice-chats/tr
  • 10-01-2021, 21:35:32
    #16
    Kategori Moderatörü
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende böyle düşünüyorum.


    zorunlu değil ki sonuç olarak wp geri adım atarsa devletin önerdiklerini anca yaşlı kesim kullanır diye düşünüyorum


    pek sanmıyorum bunun olabileceğini
    O şekil değil hocam kurumların grupları var devlet el atarsa wp tarih olur kurumlarda ve yerli uygulamaya geçerler bir daha dönüşü olmaz kişiler ayrıca tabi kullanabilir.